Viru Keemia Grupi (VKG) tütarettevõte Viru Transporditeenuste AS ostis
5 miljoni krooniga neli Mercedes-Benz karjäärikallurit.
VKG juhatuse esimehe Janek Parkmani kinnitusel on tegemist
keskkonnainvesteeringuga. “Keskkonnakahjulike mõjude vältimiseks
muutis VKG alates selle aasta 1. jaanuarist poolkoksi ladestamise
tehnoloogiat,” ütles Parkman.
Tema sõnul viidi poolkoksi keskkonnamõju põhjalik uurimine VKG ja
keskkonnaministeeriumi ühistegevuses läbi 2001. aastal. Uurimiste
tulemusena jõuti järeldusele, et poolkoksi keskkonnamõju sõltub
eelkõige ladestamise meetodist, s.t. teatud viisil ladestatud poolkoks
ei kujuta keskkonnale mingit ohtu, selgitas Parkman.
“Seega saab ladestamise tehnoloogia muutmisega oluliselt parandada
keskkonna olukorda kogu piirkonnas. Sellise suuna on VKG
keskkonnaalases tegevuses ka võtnud,” kinnitas Parkman.
Kuivladestamisele üleminek tähendab seda et, poolkoksi ei uhuta enam
veega laiali ning vedu toimub autodega.
Uute keskkonnasõbralike EURO 3 mootoritega Mercedeste soetamine
võimaldab kuivladetsamist senisest veelgi paremini korraldada, ütles
Viru Transporditeenuste AS-i juhatuse liige Raimond Niinepuu.
Mercedes-Benz 3340K Actros / 6×4 karjäärikallur on varustatud kõige
uuema ja keskkonnasõbraliku EURO 3 mootoriga. Ühe auto hind on 1 249
000 krooni.
VKG keskkonnategevuskava kohaselt investeeritakse lähiaastatel
ladestusviisi muutmisse ja keskkonnamõju vähendamisse kuni 30 miljonit
krooni.
VKG on Eesti suurim keemiatööstuskontsern, mis annab tööd 1200
inimesele.
Postitatud rubriiki Määratlemata. Talleta
püsiviide. Kommenteerimine ja trackback-viidete lisamine ei ole lubatud.
Viru Keemia Grupp ostis neli karjäärikallurit
Viru Keemia Grupi (VKG) tütarettevõte Viru Transporditeenuste AS ostis
5 miljoni krooniga neli Mercedes-Benz karjäärikallurit.
VKG juhatuse esimehe Janek Parkmani kinnitusel on tegemist
keskkonnainvesteeringuga. “Keskkonnakahjulike mõjude vältimiseks
muutis VKG alates selle aasta 1. jaanuarist poolkoksi ladestamise
tehnoloogiat,” ütles Parkman.
Tema sõnul viidi poolkoksi keskkonnamõju põhjalik uurimine VKG ja
keskkonnaministeeriumi ühistegevuses läbi 2001. aastal. Uurimiste
tulemusena jõuti järeldusele, et poolkoksi keskkonnamõju sõltub
eelkõige ladestamise meetodist, s.t. teatud viisil ladestatud poolkoks
ei kujuta keskkonnale mingit ohtu, selgitas Parkman.
“Seega saab ladestamise tehnoloogia muutmisega oluliselt parandada
keskkonna olukorda kogu piirkonnas. Sellise suuna on VKG
keskkonnaalases tegevuses ka võtnud,” kinnitas Parkman.
Kuivladestamisele üleminek tähendab seda et, poolkoksi ei uhuta enam
veega laiali ning vedu toimub autodega.
Uute keskkonnasõbralike EURO 3 mootoritega Mercedeste soetamine
võimaldab kuivladetsamist senisest veelgi paremini korraldada, ütles
Viru Transporditeenuste AS-i juhatuse liige Raimond Niinepuu.
Mercedes-Benz 3340K Actros / 6×4 karjäärikallur on varustatud kõige
uuema ja keskkonnasõbraliku EURO 3 mootoriga. Ühe auto hind on 1 249
000 krooni.
VKG keskkonnategevuskava kohaselt investeeritakse lähiaastatel
ladestusviisi muutmisse ja keskkonnamõju vähendamisse kuni 30 miljonit
krooni.
VKG on Eesti suurim keemiatööstuskontsern, mis annab tööd 1200
inimesele.