Veokite järjekord Narva lähistel Tallinna maanteel ja linnatänavatel pole kadunud. Praegu on ooteaeg neli-viis ööpäeva.
Eile õhtupoolikul oli Narva ooteplatsil 120 veokit, sadakond ootas sabas Narva maanteel Vaivara vallas Olginani.
Autode transiiti läbi Narva reguleerivast munitsipaalfirmast Transservis-N öeldi Põhjarannikule, et eelmisel nädalal võtsid Venemaa tollitöötajad ööpäevas vastu 55 (6. nov) kuni 114 (10. nov) masinat.
Eelmisel kuul, kui järjekordi peaaegu polnud, läbis Narvat Venemaa suunas ööpäevas 150-160 veokit. Just arvu 150 nimetasid venemaalased orienteeruvalt suve lõpus, kui piiriületuses oli tõeline kriis.
Teatavasti korraldasid kaugsõiduautojuhid augusti lõpus, kui järjekord oli praegusest paari kilomeetri võrra pikem, stiihilise protestiaktsiooni, sulgedes pooleks tunniks Tallinna maantee. Transpordi ametiühingu andmetel (järjekorras on palju Eesti autojuhte) pole uutest aktsioonidest veel juttu olnud.
Venemaalastel pole kuhugi kiiret
„Kõik sõltub sellest, kuidas teine pool töötab. Meist ei sõltu midagi, meie suudame teenindada ükskõik kui suurt hulka autosid,“ ütles ajalehele ASi Transservis-N ooteväljaku vastutav korrapidaja Pjotr Šulga.
Tema sõnul annavad Vene tollitöötajad oma venitamisele iga päev uue põhjenduse: kord otsivad nad midagi, siis kontrollivad autosid hoolikamalt, siis jälle ütlevad, et neil polegi vaja kiiremini töötada, sest seatud normi täidavad nad niikuinii.
Eesti tollitöötajad ja piirivalvurid omakorda võiksid Narvast Venemaale saata 200-250 veokit, kuid jõe teisel kaldal olevad kolleegid löövad tempo kunstlikult alla.
Venemaalastel pole kuhugi kiiret…
Veokite järjekord Narva lähistel Tallinna maanteel ja linnatänavatel pole kadunud. Praegu on ooteaeg neli-viis ööpäeva.
Eile õhtupoolikul oli Narva ooteplatsil 120 veokit, sadakond ootas sabas Narva maanteel Vaivara vallas Olginani.
Autode transiiti läbi Narva reguleerivast munitsipaalfirmast Transservis-N öeldi Põhjarannikule, et eelmisel nädalal võtsid Venemaa tollitöötajad ööpäevas vastu 55 (6. nov) kuni 114 (10. nov) masinat.
Eelmisel kuul, kui järjekordi peaaegu polnud, läbis Narvat Venemaa suunas ööpäevas 150-160 veokit. Just arvu 150 nimetasid venemaalased orienteeruvalt suve lõpus, kui piiriületuses oli tõeline kriis.
Teatavasti korraldasid kaugsõiduautojuhid augusti lõpus, kui järjekord oli praegusest paari kilomeetri võrra pikem, stiihilise protestiaktsiooni, sulgedes pooleks tunniks Tallinna maantee. Transpordi ametiühingu andmetel (järjekorras on palju Eesti autojuhte) pole uutest aktsioonidest veel juttu olnud.
Venemaalastel pole kuhugi kiiret
„Kõik sõltub sellest, kuidas teine pool töötab. Meist ei sõltu midagi, meie suudame teenindada ükskõik kui suurt hulka autosid,“ ütles ajalehele ASi Transservis-N ooteväljaku vastutav korrapidaja Pjotr Šulga.
Tema sõnul annavad Vene tollitöötajad oma venitamisele iga päev uue põhjenduse: kord otsivad nad midagi, siis kontrollivad autosid hoolikamalt, siis jälle ütlevad, et neil polegi vaja kiiremini töötada, sest seatud normi täidavad nad niikuinii.
Eesti tollitöötajad ja piirivalvurid omakorda võiksid Narvast Venemaale saata 200-250 veokit, kuid jõe teisel kaldal olevad kolleegid löövad tempo kunstlikult alla.