Ralli MMi korraldajad ja meeskonnad leidsid ühise keeleworldrallynews.com/SLÕL, 1. september 2004
Rahvusvahelise autospordiliidu FIA rallikomisjon kinnitas möödunud nädala lõpus MMi järgmise hooaja reeglid. Kuna päev enne otsustamist kohtusid komisjoni liikmed rallimeeskondade juhtidega, olid otsused kõigile meelepärased.
«Kohtumisel panid kõik pooled kaardid lauale ning lõpptulemus pakkus rahuldust – see oli parim kohtumine, mis kahe poole vahel toimunud. Nüüd on hea platvorm, millelt edasi liikuda,» rõõmustas Fordi meeskonna pealik Malcolm Wilson.
Tänu kohtumisele muutis FIA oma seni üsna jäiku seisukohti ning nõustus tiimipealike mitmete ettepanekutega.
Suurim uuendus on paljuräägitud ja tänavu katsetusel olnud superralli süsteemi kasutuselevõtt. Järgmisel hooajal jääb katkestanud autodel võimalus järgmisel päeval jätkata, ent iga lõpetamata kiiruskatse eest lisatakse katse võitjaga võrreldes viis trahviminutit.
Esilagu oli plaanitud jagada punkte iga rallipäeva lõpus, ent nüüd jäädi vana süsteemi juurde ning punkte antakse alles nädalavahetuse kokkuvõttes.
Järgmisel hooajal on taas lubatud kasutada iga ralliauto kohta ühte esiautot. Meeskonnad pidasid seda ohutuse tõstmisel väga oluliseks.
Kuna Saksamaal sõidetud asfaldirallil juhtus palju rajalt väljasõite, lubatakse esiautot kasutada juba tänavu kahel järelejäänud asfaldirallil.
Lisaks loobutakse tänavu kavas olnud flexi teenindusest, kus meeskond hooldab korraga vaid ühte masinat. Selle asemel piiratakse mehhaanikute arvu, kes ühe auto juures võivad töötada. Sarnane süsteem on kasutusel juba praegu JWRC ja PWRC sarjades.
Rallikomisjoni otsused peab kinnitama 13. oktoobril toimuv FIA Maailma Motospordi Komisjoni istung.
Postitatud rubriiki Määratlemata. Talleta
püsiviide. Kommenteerimine ja trackback-viidete lisamine ei ole lubatud.
VE: FIA – rahvusvaheline autospordiliit
Ralli MMi korraldajad ja meeskonnad leidsid ühise keeleworldrallynews.com/SLÕL, 1. september 2004
Rahvusvahelise autospordiliidu FIA rallikomisjon kinnitas möödunud nädala lõpus MMi järgmise hooaja reeglid. Kuna päev enne otsustamist kohtusid komisjoni liikmed rallimeeskondade juhtidega, olid otsused kõigile meelepärased.
«Kohtumisel panid kõik pooled kaardid lauale ning lõpptulemus pakkus rahuldust – see oli parim kohtumine, mis kahe poole vahel toimunud. Nüüd on hea platvorm, millelt edasi liikuda,» rõõmustas Fordi meeskonna pealik Malcolm Wilson.
Tänu kohtumisele muutis FIA oma seni üsna jäiku seisukohti ning nõustus tiimipealike mitmete ettepanekutega.
Suurim uuendus on paljuräägitud ja tänavu katsetusel olnud superralli süsteemi kasutuselevõtt. Järgmisel hooajal jääb katkestanud autodel võimalus järgmisel päeval jätkata, ent iga lõpetamata kiiruskatse eest lisatakse katse võitjaga võrreldes viis trahviminutit.
Esilagu oli plaanitud jagada punkte iga rallipäeva lõpus, ent nüüd jäädi vana süsteemi juurde ning punkte antakse alles nädalavahetuse kokkuvõttes.
Järgmisel hooajal on taas lubatud kasutada iga ralliauto kohta ühte esiautot. Meeskonnad pidasid seda ohutuse tõstmisel väga oluliseks.
Kuna Saksamaal sõidetud asfaldirallil juhtus palju rajalt väljasõite, lubatakse esiautot kasutada juba tänavu kahel järelejäänud asfaldirallil.
Lisaks loobutakse tänavu kavas olnud flexi teenindusest, kus meeskond hooldab korraga vaid ühte masinat. Selle asemel piiratakse mehhaanikute arvu, kes ühe auto juures võivad töötada. Sarnane süsteem on kasutusel juba praegu JWRC ja PWRC sarjades.
Rallikomisjoni otsused peab kinnitama 13. oktoobril toimuv FIA Maailma Motospordi Komisjoni istung.