Hobi korras 14 hõljukit valmis ehitanud tehnikahuvilised keskenduvad tellimustöödele.
“Eks oma lõbuks on juba piisavalt valmistatud. Nüüd võiks teistele ka ehitada,” naljatab hõljukiehitamise rühma liige Aare Toomsalu. Võimaliku ostjaskonna leidmiseks on mehed valmis teinud ka vastavasisulise internetilehekülje, kus nii potentsiaalsed kliendid kui ka muidu huvilised saavad end hõljukite hingeelu ning hindadega kurssi viia.
Kõige lihtsamalt väljendudes võib enimkasutatavaid hõljukeid nimetada õhkpadjale toetuvateks transpordivahenditeks. Enamik hõljuki tüüpe ei hõlju kõrgel õhus, vaid liiguvad võimalikult lähedal jää, maa, vee või lume kohal. Põhja hoiab sealjuures kriimustusteta pinna ning hõljuki põhja vahele pumbatud õhukiht, mida ümbritseb elastne ääris, mis lubab hõljukil ületada 10–25 cm kõrguseid takistusi.
Hõljukid
Eestis tehakse hõljukeid
Hobi korras 14 hõljukit valmis ehitanud tehnikahuvilised keskenduvad tellimustöödele.
“Eks oma lõbuks on juba piisavalt valmistatud. Nüüd võiks teistele ka ehitada,” naljatab hõljukiehitamise rühma liige Aare Toomsalu. Võimaliku ostjaskonna leidmiseks on mehed valmis teinud ka vastavasisulise internetilehekülje, kus nii potentsiaalsed kliendid kui ka muidu huvilised saavad end hõljukite hingeelu ning hindadega kurssi viia.
Kõige lihtsamalt väljendudes võib enimkasutatavaid hõljukeid nimetada õhkpadjale toetuvateks transpordivahenditeks. Enamik hõljuki tüüpe ei hõlju kõrgel õhus, vaid liiguvad võimalikult lähedal jää, maa, vee või lume kohal. Põhja hoiab sealjuures kriimustusteta pinna ning hõljuki põhja vahele pumbatud õhukiht, mida ümbritseb elastne ääris, mis lubab hõljukil ületada 10–25 cm kõrguseid takistusi.