Põhja- ja Baltimaade pealinnade suurim, Nõmme spordikeskuse suusatunnel sai esimese lume. Ligi 2 kuud ehitatud tunneli laes põleb juba valgus…
Tunneli kandekonstruktsiooniks on täismonteeritav madal torusild – tüüp M56: suurim laius 6m, kõrgus 3,87m. Toruosa põhja pikkus 29,7m, lae pikkus 26,1m. Plaatide paksus 6,5mm, korrosioonikaitsekiht – 85 mikroni paksune kuumtsinkkate. Valmistaja – Gävle Vägtrummor AB, Rootsi, tehnoloogia maaletooja ViaCon Eesti AS.
Linnatänava koormust rahuldava torusilla kandevõime (suurim lubatud teljekoormus tunneli peal 325 kN) tagab 4,5mm profiilipaksus, millele lisandub +2mm pikaealise korrodeerumise kompenseerimiseks. Hooldevaba kasutusaeg – 80 aastat.
Projekteeris arhitektuuribüroo Koot@Koot eskiislahenduse alusel inseneribüroo Estkonsult OÜ (projektijuht A.Blankin), ehitas AS Teede REV-2.
Postitatud rubriiki Määratlemata. Talleta
püsiviide. Kommenteerimine ja trackback-viidete lisamine ei ole lubatud.
VE: Suusatunnel
Põhja- ja Baltimaade pealinnade suurim, Nõmme spordikeskuse suusatunnel sai esimese lume. Ligi 2 kuud ehitatud tunneli laes põleb juba valgus…
Tunneli kandekonstruktsiooniks on täismonteeritav madal torusild – tüüp M56: suurim laius 6m, kõrgus 3,87m. Toruosa põhja pikkus 29,7m, lae pikkus 26,1m. Plaatide paksus 6,5mm, korrosioonikaitsekiht – 85 mikroni paksune kuumtsinkkate. Valmistaja – Gävle Vägtrummor AB, Rootsi, tehnoloogia maaletooja ViaCon Eesti AS.
Linnatänava koormust rahuldava torusilla kandevõime (suurim lubatud teljekoormus tunneli peal 325 kN) tagab 4,5mm profiilipaksus, millele lisandub +2mm pikaealise korrodeerumise kompenseerimiseks. Hooldevaba kasutusaeg – 80 aastat.
Projekteeris arhitektuuribüroo Koot@Koot eskiislahenduse alusel inseneribüroo Estkonsult OÜ (projektijuht A.Blankin), ehitas AS Teede REV-2.