Kiirrong Sokol tunnistati 450 mln dollarit maksnud eksituseks
Ülar Lauk
Moskva-Peterburi magistraalile planeeritud kiirrongid Sokol-250 ja Sokol-350 on Vene raudteeministeeriumi poolt tunnistatud n-ö ajalooliseks veaks.
Nagu väidetakse saidil Kommersant.ru, mainis minister Gennadi Fadejev Sokolit kui ebaõnnestunud projekti näidet.
Valitsuskomisjon tunnistas selle täiesti kõlbmatuks. Kõik jutud sellest, et seda on võimalik edasi arendada, on lihtsalt miljonite väljapumpamine ja tühi raharaiskamine, teatas minister.
Meenutagem, et rongi 2001-2002 tehtud katsetustel avastas riiklik komisjon üle 50 puudujäägi, mis olid otseselt seotud sõiduohutusega.
Rongid Sokol-250 ja Sokol-350 pidid välja vahetama vananenud ER-200. Nende väljatöötamisega tegeles 1998.a. pankrotistunud RAS Võsokoskorostnõje magistrali VSM. Pärast VSM pankrotti jätkas ministeerium Sokol-250 finantseerimist – kokku on projektile kulunud juba üle 450 mln dollari.
Vaatamata projekti läbikukkumisele ei hakata kiirronge otsima välismaalt, nende väljatöötamisega hakatakse uuesti tegelema Venemaal.
Kommersant/Äripäev
Postitatud rubriiki Määratlemata. Talleta
püsiviide. Kommenteerimine ja trackback-viidete lisamine ei ole lubatud.
Kiirrong Sokol tunnistati 450 mln dollarit maksnud eksituseks
Kiirrong Sokol tunnistati 450 mln dollarit maksnud eksituseks
Ülar Lauk
Moskva-Peterburi magistraalile planeeritud kiirrongid Sokol-250 ja Sokol-350 on Vene raudteeministeeriumi poolt tunnistatud n-ö ajalooliseks veaks.
Nagu väidetakse saidil Kommersant.ru, mainis minister Gennadi Fadejev Sokolit kui ebaõnnestunud projekti näidet.
Valitsuskomisjon tunnistas selle täiesti kõlbmatuks. Kõik jutud sellest, et seda on võimalik edasi arendada, on lihtsalt miljonite väljapumpamine ja tühi raharaiskamine, teatas minister.
Meenutagem, et rongi 2001-2002 tehtud katsetustel avastas riiklik komisjon üle 50 puudujäägi, mis olid otseselt seotud sõiduohutusega.
Rongid Sokol-250 ja Sokol-350 pidid välja vahetama vananenud ER-200. Nende väljatöötamisega tegeles 1998.a. pankrotistunud RAS Võsokoskorostnõje magistrali VSM. Pärast VSM pankrotti jätkas ministeerium Sokol-250 finantseerimist – kokku on projektile kulunud juba üle 450 mln dollari.
Vaatamata projekti läbikukkumisele ei hakata kiirronge otsima välismaalt, nende väljatöötamisega hakatakse uuesti tegelema Venemaal.
Kommersant/Äripäev