Prantsuse autotootja eesmärgiks on muutuda peaaegu premium-klassi brändiks. Selleks elustatakse legendaarne DSide perekond, muudetakse logo ning mängitakse ümber marketingistrateegiad.
Citroën DS ja C6
DSi tagasitulekust on räägitud juba 2007. a. keskpaigast peale. DS oli Citroëni lipulaevaks 1950-70ndatel. See oli üks omas ajas edumeelsemaid ja tehnoloogiliselt eesrindlikumaid sõidukeid, nägi šokeerivalt omanäoline välja ning üllatab mitmete omadustega tänapäevalgi.
Uuestisünni algust hakkab märkima juba selle aasta lõpus esitlusse jõudev DS3. See peab olema luksuslikum ja erilisem kui C6, ent jääma päris premium-klassi mudelite hinnaskaalast napilt välja. Citroën kavatseb ka laiemalt sättida enda jaoks fookusesse just suuremate, mitte enam väikeautode arendamise.
1985. aastast muutumatuna püsinud logo võetaks lahti ning üritatakse see 21. sajandi vaimus taasleiutada. Miks just nüüd? Täna saab Citroën 90 aastat vanaks. Ning sel puhul esitleti restruktureerimiskava, mis puudutab kogu marketingipoolt, alates hüüdlausest ja müügisaalide sisekujundustest kuni lihtsa töömehe tunkedeni välja.
VE: Citroën – 90
www.forte.ee
Prantsuse autotootja eesmärgiks on muutuda peaaegu premium-klassi brändiks. Selleks elustatakse legendaarne DSide perekond, muudetakse logo ning mängitakse ümber marketingistrateegiad.
Citroën DS ja C6
DSi tagasitulekust on räägitud juba 2007. a. keskpaigast peale. DS oli Citroëni lipulaevaks 1950-70ndatel. See oli üks omas ajas edumeelsemaid ja tehnoloogiliselt eesrindlikumaid sõidukeid, nägi šokeerivalt omanäoline välja ning üllatab mitmete omadustega tänapäevalgi.
Uuestisünni algust hakkab märkima juba selle aasta lõpus esitlusse jõudev DS3. See peab olema luksuslikum ja erilisem kui C6, ent jääma päris premium-klassi mudelite hinnaskaalast napilt välja. Citroën kavatseb ka laiemalt sättida enda jaoks fookusesse just suuremate, mitte enam väikeautode arendamise.
1985. aastast muutumatuna püsinud logo võetaks lahti ning üritatakse see 21. sajandi vaimus taasleiutada. Miks just nüüd? Täna saab Citroën 90 aastat vanaks. Ning sel puhul esitleti restruktureerimiskava, mis puudutab kogu marketingipoolt, alates hüüdlausest ja müügisaalide sisekujundustest kuni lihtsa töömehe tunkedeni välja.